4,7/5 na podstawie 26 530 recenzji

Ponad 200 000 zadowolonych klientów

Twój Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Skorzystaj z formularza zwrotu dołączonego do przesyłki i pobierz formularz zwrotu z potwierdzenia zamówienia otrzymanego e-mailem.

Termin zwrotu

W Lanullva masz 30 dni na zakup . W przypadku towarów zakupionych w listopadzie lub grudniu termin ten ulega przedłużeniu do końca stycznia następnego roku.

Aby zwrot został uznany w całości, produkt musi być w stanie nieużywanym, ze wszystkimi metkami nienaruszonymi. Prosimy nie zaklejać ani nie pisać bezpośrednio na oryginalnym opakowaniu. Jeżeli wybrałeś fakturę i potrzebujesz przedłużonego terminu płatności, możesz zalogować się na swoje konto Klarna i przełożyć ją na później. Aby uzyskać najlepszy przegląd, zalecamy pobranie aplikacji Klarna.

Towar do zwrotu

Zapłacona kwota zostaje zwrócona na tę samą kartę/konto, która została użyta do płatności. Jeśli wybrałeś fakturę, zostanie ona zaksięgowana.

Zmień na inny element

Jeśli chcesz przejść na droższy lub tańszy towar, musisz złożyć nowe zamówienie, nie możemy obciążyć Cię niczym innym niż pierwotna kwota zamówienia. Niestety nie ma możliwości odesłania towaru i automatycznego otrzymania innego rozmiaru.

Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej kwota zakupu zostaje zwrócona/zaliczona na podstawie oryginalnej faktury. Sam decydujesz, czy chcesz poczekać na zwrot pieniędzy przed złożeniem nowego zamówienia.

Możesz także dokonać wymiany produktu w sklepach Lanullva za okazaniem paragonu/potwierdzenia zamówienia.
- Brak możliwości zwrotu pieniędzy w sklepie.

Refundacja

1. Zwrot całego zamówienia: zwrot całej kwoty zamówienia

2. Zwrot części zamówienia: Faktura zostaje zaktualizowana do prawidłowej kwoty

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy na konto?

Standardowy okres zwrotu wynosi 2-3 dni robocze w przypadku płatności za pomocą Kort i Vipps.

Klarna Standard 3 dni robocze.

Pytania?

Skontaktuj się z nami w Biurze Obsługi Klienta:

Tel: 71 29 58 00

E-mail: kundeservice@lanullva.no