4,7/5 na podstawie 26 530 recenzji

Ponad 200 000 zadowolonych klientów

Twój Koszyk

Twój koszyk jest pusty

1. Karta bankowa / Karta kredytowa:

Transakcja nie zostanie obciążona do momentu wysłania przedmiotu od nas. Nie rejestrujemy i nie przechowujemy żadnych danych osobowych dotyczących Twojej transakcji. Wszystkie informacje odbywają się pomiędzy Tobą a dostawcą usług płatniczych. Twoja transakcja kartą jest wysyłana zaszyfrowana za pośrednictwem kasy Verifone. Oznacza to, że możesz bezpiecznie płacić bez obawy, że dane Twojej karty zostaną utracone. Lanullva nie przechowuje numeru Twojej karty, a cała kwota jest pobierana bezpośrednio z Twojego konta.
Jeśli wyprzedamy jeden lub więcej artykułów, kwota zostanie zwrócona.

2. Faktura:

LANULLVA oferuje faktury we współpracy z Klarną. Termin płatności wynosi 14 dni. Jeżeli wybierzesz płatność na podstawie faktury, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów, jeśli nie chcesz przedłużyć terminu płatności powyżej 14 dni. Aby móc płacić fakturą, musisz mieć ukończone 18 lat, być zarejestrowanym w Norwegii i posiadać pozytywną ocenę kredytową przeprowadzoną w momencie zakupu.

Jeśli zdecydujesz się na płatność fakturą Klarna, musisz podać swój numer ubezpieczenia społecznego. Służy do odzyskiwania Twojego zarejestrowanego adresu. Uwaga! Towar nie może zostać wysłany na inny adres. Ma to na celu zapobieganie oszustwom. Jeśli nie akceptujesz odbieranego adresu, musisz zapłacić kartą. Nie przechowujemy numeru PESEL w naszych systemach.

Faktura jest wysyłana do Państwa e-mailem w momencie wysyłki towaru z naszego magazynu. W przypadku opóźnienia w płatnościach zostanie wysłane przypomnienie o płatności i/lub wezwanie do windykacji, co może skutkować naliczeniem opłat ustawowych. Jeżeli wpłata w dalszym ciągu nie wpłynie, faktura zostanie wysłana do windykacji i zostaną naliczone dodatkowe koszty. W przypadku opóźnienia w płatności naliczana jest należność

Składając zamówienie w naszym sklepie internetowym, otrzymasz automatyczne potwierdzenie zamówienia e-mailem. Wyślemy Ci e-mail z informacjami o dostawie i numerem przesyłki, który możesz śledzić. Informacje o śledzeniu znajdziesz także w wysłanej wiadomości SMS. Gdy przedmiot dotrze do punktu dostawy lub skrzynki pocztowej, otrzymasz wiadomość SMS z informacją, że paczka jest gotowa do odbioru.

Wszystkie ceny zawierają podatek VAT.

Czy masz pytania?

Telefon: 71295800

E-mail: kundeservice@lanullva.no